Borlänge

Idag var det planerat att vi i familjen skulle åka till Borlänge, vi kom iväg vid ca 11 tiden.

När vi väl var framme så gick vi på Ikea först och handlade lite sen gick vi vidare till kupolen och kikade lite där.
Älskar Dalarna, deras dialekt o allt, den är så härlig! 

Det jag handlade på Ikea: 
*klädhängare
*galjar
*värmeljus
*klädroller

På kupolen handlade jag bara en halsduk från Gina.

Sen ikväll har även min bästavän Fanny förklarat lite hur min kamera fungerar, försökte förstå mig på den men gick inte så bra men ska försöka mer imorgon! 
Ska även fira nyår imorgon med mina vänner som jag inte har träffat på år o dar känns det som, det ska bli jättekul!

Blev inte så långt inlägg idag pga att det inte har hänt så mycket men kan iafl berätta att Nicholai Hollesen har börjat rida igen så han har startat upp sin häst blogg igen, följa han och hans fina hästar på  www.nattstad.se/nicholaihollesen

Godnatt med er!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0