Åker hem!!

Hej! Tänkte berätta att efter att ha varit här uppe i 1,5 månad så åker jag äntligen hem imorgon!!! 
Ska bli så skönt att få komma hem till familjen, vännerna och hästarna.

I veckan så har jag ridit Frida på eftermiddagarna, har galopperat på henne för första gången. Jäklar vad mjuk galopp hon har, den känns som storhäst galopp! 
Hade även examination i går(tisdags) inom mockning, bandagera, visitering och häst vid hand, hoppas verkligen att jag iafl fick C i betyget.

Men ikväll har jag packat inför imorgon så det är nästan klart, så nu väntar jag bara på att få sätta mig i bilen och åka vidare mot station och sen fortsätta hemåt! 
Sen har jag praktik vecka 11-12, jag ska vara i ett stall hemma så det blir skönt!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0