längesen

Hej nu var det längesen jag la in ett inlägg.

Har haft lov och pysslat om "min" älskade Kólga och så. På fredagen när jag red ut första gången på Kólga så märktes det att hon hade stått ett tag för jäklar vilken energi hon hade, hon var på ett sånt humör när det inte går att få stopp på henne när hon väl har fått upp farten så det var bara att låta henne springa.

Har nu börjat min praktikvecka som jag har på Stall Bogården, det är ett stall med många islandshästar och några kallblod/varmblod, jättemysigt stall. Imorgon onsdag så jobbar jag mellan två på em och åtta på kvällen så antar att jag ska hjälpa till på lektioner som hon har på kvällen.
Har även hittat min drömhingst där på gården, Undri heter han och han är efter Undrandi från Voxnadalen som jag verkligen vill ha ett föl efter! Så nu vill jag absolut inte tveka på att betäcka med Undrandi, för han ger väldigt snygga föl verkar det som!

Ska fota lite imorgon om jag hinner så ska försöka lägga upp dom nästa vecka eller något sånt, det kommer även komma upp bilder på "mina" hästar nästa vecka om jag lyckas fota dom igen eftersom jag råkade radera alla mina nyaste bilder på kameran så smart som jag är.

 

Men nu ska jag sova så jag orkar med imorgon. God natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0